LIPOLASER SLIMMING

Lipolaser het alternatief voor liposuctie

pijnloos, zonder operatie of hersteltijd

De Lipolaser is een nieuwe ontwikkeling op het gebied van figuurcorrectie. Het is het niet-chirurgische alternatief voor liposuctie en biedt al na 1 behandeling vermindering van vet, cellulite en van omvang. De probleemzones worden aangepakt en je verliest vet op de moeilijke plaatsen

Beweeg je regelmatig en houdt je er een gezonde levensstijl op na maar blijf je toch last houden van een onderkin en/of een verslapte kaaklijn? Of krijg je dat hardnekkige vet er maar niet afgetraind?

Lipolaser kan dan een mooie uitkomst bieden voor je. Wanneer je een gezond gewicht hebt maar je stoort aan je onderkin, verslapte kaaklijn of vetophopingen dan biedt lipolaser een definitieve  nagenoeg pijnloze, snelle en effectieve oplossing met een minimaal risico op complicaties.

De Lipolaser is een alternatief voor liposuctie met hetzelfde doel namelijk de huid verstrakken en het drastisch verminderen van vetophopingen in de betreffende zones.

Zodoende wordt de vorm en de contouren van verschillende gebieden van het lichaam weer in model gebracht.

De lipolaser is een laserapparaat welke een probleemzone behandelt met warmte en licht. Dit laserlicht is in staat om onderhuidse vetcellen weg te smelten. Door de vetverwijdering verandert ook de structuur van de huid in dit gebied met als resultaat strakkere contouren, minder vet en een verstrakking van je huid.

Bij het vet verwijderen worden kleine tunneltjes gemaakt die zich tijdens het helingsproces aan elkaar hechten en krimpen. Op deze manier wordt de huid en het spierweefsel samengetrokken. De verwijderde vetcellen zullen niet meer terugkomen. Ook bij een eventuele gewicht toe- of afname zal je “nieuwe” lichaamsvorm geproportioneerd mee veranderen.

GEEN NARCOSE, GEEN LITTEKENS EN GEEN NOEMENSWAARDIGE PIJN

Het grote voordeel is dat er niet gesneden wordt in de huid.

MINIMAAL RISICO OP COMPLICATIES

Het risico op complicaties is veel kleiner is dan bij de traditionele liposuctie doordat deze lasermethode veel verfijnder werkt dan een liposuctie. Hierdoor wordt het risico op onderhuidse trauma’s geminimaliseerd.